Translate

27 Temmuz 2013 Cumartesi

SEN SEVGILI HOSGELDIN YUREGIME SENDEN BIRTEK ISTEGIM VAR...





Daha da cok sev beni, icimde kalmasin bitsin tum ozlemlerim, sım sıkı sım sicak ,icimde kalmasin sevgisizligin eseri, bitsin tum ozlemlerim sım sıkı sım sıcak bıkmadan usanmadan sev beni.. Buyumesin gozumde yollar, korkutmasin beni, bosa gecmis omrumden tukettigim kocaman yıllar. . Benden daha cok sev beni hani biliyorsun sevgili.. bazen bazen ben bile terkediyorum kendimi yalniz birakmayacagina inandir beni...sofralar donatma geceleri süsleme odalari temizleme evi ama lütfen bileyim geldigimde orada SEN kocaman sevdanla bekleyeceksin beni... varliginla sev beni. . Acligimiz mala mulke degil, tika basa sev Aşkınla Aşkınla. ..Doyurr beni... anlatamam ki korkum sevgisizlik değil eyy sevgili benim tek istedigim her gün , dunden daha cok sev beni...

Halit ÖZKAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder