Translate

11 Haziran 2015 Perşembe

Son kez baktım hatıralarıma

Biliyormusun?
Bugün sendeliğimin tarifi tarifsiz.
Bağrımı yakan bir sensizlik var artık son demlerinde.
Sakın ha bir sitem değil bu sana.
Yağmur sonrası toprak kokusu gibi özledim,itirafımdır sana bu defa.
Geç kalışlarımı asla affetmeyeceğim,etmeyeceksin !

Dönüp son kez baktım hatıralarıma
Kendimi tanıyamaz halde buldum
Sevdamızı meğer yetim bir direyette büyütmüşüm sen bilmeden.
Zembereğim bozuk bir haldeyim,
Esen rüzgarlarla savrulan zuhur seremonisinde gözlerim ...
Hayalinle haşir neşir bir vaziyette,
Bilinmez bir kıyametteyim.
Kıymetin ortasında topyekün bin pişmanlığa gebeyim.
Umudumun fay hatları kırıldı ,bir enkazda sanki depremdeyim...
Duyuyormusun ? beni
Ben hayatın neresindeyim,
Rotamı kaybettim tüberkölüz titremelerdeyim.
Bu bir masal değil,şiir hiç değil
İtirafımdır sana geç kalmış mektuplar gibi.
Hangi iklim ısıtır üşüyen düşlerimi
Hangi şehir saklar canı cansız koyan bedenimi
Rüzgar okşasın hazanda solan hayallerimi...
Ayrıldığımız sokağa yine o yağmurlar yağıyor mu?
Gururumuzun eylem yaptığı sokakları ucuz sevdalar mı parselledi..?
Gülay Özcan


Sanat Edebiyat - şiir oku,aşk şiirleri,çocuk şiirleri,sesli şiir, Şiir Edebiyatı ve Sanat -- Edebi Yazılar - şairler - yazarlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder