Translate

8 Ocak 2016 Cuma

Özleme Yelken açtım ..


  1. Açılmış Dilsiz sokakların Penceresi yüreğime Sonuna kadar, Rüzgarın soğuk nefesi Senle dolar içime Tıka basa Gözgöze gelir güleriz Hayalinle
  2. Olur ya sen öpülesi yürek ararsın, O Bu Şu Onlar Öpülesi dudak arar,,
  3. Sen Sen mi? Aklıma gelince mi? Yüreğim coşar Dans eder seninle, Boşver Neyse Olmasanda Geçtin bir kere Yüreğimden, Öpülesi bakışın Siner,,
  4. Gece tedirgin başıboş Esiyor, Umudunu kesmiş Sırıtan ayışığı eşliğinde Yıldızlara kararmış, Düşmüş Ağzımın içinde çalkalanıyor KaRaNLık
  5. Bir gün daha Hasrete Özleme Yelken açtım, Kapıldım sert rüzgara Savruldum dalgaların Eteklerinde, Yüreğim sende Dalga dalga kıyılarına vurdu
  6. Açıyor perdeleri aydınlık sonuna kadar,gecenin kucağından düşen hüzün mutluluk olsun avuçlarımızda,Gök kuşağı açsın güne.. Günaydın,,,
  7. Gece buz kesmiş Anılarla baş başa Sürtünüyor, Yüreğim buram buram Çise çise dökülüyor Kelimeler, Dökülürken mısralara Arıyor seni alev alev

  8. Bilirim yüreğim üşür seni bildim bileli,tuhaf ellerimde çok üşüyor bu akşam,yüreğim kıyılarında dolaşıyor,, Hayırlı Akşamlar;
  9. Uçsuz bucaksız gökyüzü Alır beni, Bulutlanır gözlerim, Çarpar yüreğim Nefes nefese, Akar Bukle bukle düşersin İçime,
  10. Sen Sadece sen geçince İçimden Bir ışık akar Ne kadar hüzün varsa Silinir gider gülüşümden, Mırıldanır dudaklarım Sadece sen dökülür İçimden
  11. O kadar çok biriktin ki Yüreğimde Taştın durdun mısralara, Dilimden düşen kelimeler Sözcüklere boğuldu, Ve sende yüreğim Aşka kilit oldu 👇👇
  12. O gece anlamıştım: Her yerinden yüreği taşan bir kadındır bir şaire gereken;bir karla gelendir, bir kardelen. Devrim Murat Dirlikyapan
  13. Yüreğim sıkıştı bu akşam Çok yazdım çizdim belkide aşkı, Dizelerim dalgalara vurdu, Rahatsızlık için özür, Akşamınız hayırla geçsin,
  14. Herkesin;UMUDU,savaşı,kaybedişi, acısı,yalnızlığı hüznü.Çünkü;herkesin bir gideni vardır içinden bir türlü uğurlayamadığı." Turgut Uyar
  15. İliklerime kadar işliyor Buz gibi akşam, Bakışın gelir aklıma İliklerime kadar ısınır Yüreğim, Aşk değil Düpedüz Nefes, Sen dolaşır canımda,
  16. Bir tarafım sende kalmış Desem yalan olur, Aklım Fikrim Zikrim Sende kalmış Aşkmı oda yalan Ruhum seninle sarmaş dolaş Yüreğim sen kusuyor,
  17. Göğsünde uyuduğum aşk Çırpına çırpına Uyandım sende Kabus gibi dokunuşunla, Yüzün sığınıyor Yüreğime, Gülüşün gülüşümde Doğuyor tebessüme
  18. Saatler geceyi esir aldı, Gözlerim Sana kapanmak üzre, Sabaha sana uyanmanın İhtimali bile güzel, Yüreğim açık içim üşüyor Sevginle ört beni
  19. Geçiyor aklımdan Sıcacık nefesin İlişiyor Geceme, İşte o an Terliyor yüreğim Üşüyor Buz gibi gözlerinde Alev alev Yeniden doğuyorum sana,
  20. Bırakalım akşamı ne halt yerse yesin,Bir tablo çizelim içinde özlem hüzün olmasın,rengarenk sevinç mutluluk olsun içinde, Hayırlı Akşamlar
  21. Açarsın yüreğinin kapısını Sonuna kadar Gözünün ucuyla bakar yüreğin O da bilir Boşluğa bakar gözleri, Ancak umut ile Bakar bakar yine bakar
Sanat Edebiyat - şiir oku,aşk şiirleri,çocuk şiirleri,sesli şiir, Şiir Edebiyatı ve Sanat -- Edebi Yazılar - şairler - yazarlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder