Translate

10 Temmuz 2016 Pazar

Kırılgan çocuk elleri gibi yüreğim

Anlat bana..!!!
uzaklarda

Yaşamak için direnmelimiyim hayata..?
Yoksa Bırakmalımıyım kendimi kör uçurumlara..?
Benim karasularım sığdır bilirsin
Cesaret doldu benim azmime
Öksüz büyürken acıyan kalbim susuşların da
Bilmediğim yaralar kaldımı..?
söylesene..!!!
Gördün hep belki.. 
Tanıdığım insanların açttığı gizli yaralarım 

İyi olacakmı..?
Söylesene..!!!
Renkli gökyüzü neden siyah..?
Hüznüm bu şehre dar geliyorken
Bilmece üstüne bilmece çözer gibi geceler..
Düşmesin sakın suskunluğun
Ki Bilirsin ne çok sustuğumu …
Suçu Dünyaya mı Atmalıyım..?
Tüm olanların pençesin de sızlarken gözlerin..
Asılmış cümlelerim kadar bi çareyim
Belki de..
Kırılgan çocuk elleri gibi yüreğim
Belki bütün bir ömür ağlayacak..
Hep ağlattım ben onu acımadan..
Üstüme devrilen aşkın
Masum dallarıyım Bir başıma
Ölüme az kala yeşeriyorum..
Şehrin dar kaldırımları dik yokuşları yok..
Kalabalık meydanları tenha şimdi..
Sevdiğin bir şiir olurum belki kimbilir..?
Kordon boyu deniz kokusuyla karışık..
Belki de katılır cümlelerime
Evet..!!
Utanmıyorum sevgimden..
Yaşamım da gerçeğim de..
Delilik derecesin de severken

Sanat Edebiyat - şiir oku,aşk şiirleri,çocuk şiirleri,sesli şiir, Şiir Edebiyatı ve Sanat -- Edebi Yazılar - şairler - yazarlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder