Translate

27 Şubat 2017 Pazartesi

İnsanoğlu tuhaftır; dostluğuna alışma !..


  1. Nice testiler vardır; aç gözlüler misâli, Denizle bile dolmaz, namümkün** ittisâli!..* ……… *İttisâl:Temas etme **Namümkün:Mümkün olmayan

  2. Gitti Hüso görüşe; kalbi dolu/kafa boş, Geçti hemen çöküşe; bir çorap/on bir galoş!...

  3. Kalp kırık/bakış kırık; düzgün bir şey kalmadı, Desti bile mükesser,* kaynaktan su dolmadı!... …. *Mükesser:Kırılmış

  4. Ah Müjgan! Şarkıların yurdunda; nağmeleri dinledim, Ayrılık yordu beni, acı acı inledim!...
  5.  
    Ey toprak sensin aslım; sana öyle hasretim, Arzum sana kavuşmak, uzun sürdü firkatim!...* ……. *Firkat:Ayrılık

  6. Yaşlanmak istemem ben; erkenden gideceğim, Bu kahırlı âlemde, fücceten* öleceğim!... …. *Fücceten:Ansızın
  7.   Retweeted
    Dünya sanki bir hayâl; hayâller gölgesinde, Ürperir ervâh* burda, hayâlin gölgesinde!... ……. *Ervâh:Ruhlar
  8.   Retweeted
    Anlamaya çalışma; garip olan hayatı, İç yüzünü bir bilsen, kaybedersin rahatı!...
  9.   Retweeted
    Çok çalışkan olana; bu çağda derler inek, Diyenler öküz olsa, olurlar mıydı binek!?...
  10.   Retweeted
    İnsanoğlu mekkârdır;* aldanma her sözüne, Çıkarı olsa hemen, iğne sokar gözüne!... … *Mekkâr:Çok aldatıcı
  11.   Retweeted
    Asrın ibtilasıdır;* “kalplerin yalnızlığı,” Günümüz belasıdır, bizlerin şanssızlığı!... ….. *İbtila:Musibete düşmek
  12.   Retweeted
    İnsanoğlu tuhaftır; dostluğuna alışma, Ne yaparsan “kulp takar”, yaranmaya çalışma!...
  13.   Retweeted
    Size kimler söyledi; “erkek adam ağlamaz”, Ağlamayan varsa da, bu bizi hiç bağlamaz!...
  14.   Retweeted
    Hayat nehir içinde; akan azgın bir sudur, Durulması mukadder, netice ancak budur!...
  15.   Retweeted
    Boyut boyut giderken; dalgalara tutuldum, Bulut/deniz ve dalga, bir nefeste yutuldum!...


Sanat Edebiyat - şiir oku,aşk şiirleri,çocuk şiirleri,sesli şiir, Şiir Edebiyatı ve Sanat -- Edebi Yazılar - şairler - yazarlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder