Translate

12 Şubat 2017 Pazar

Gece Bekçisi ' AŞK ile…'

  1. Gözlerim SEN/de takılı kaldı GECE/min ışıklarında… İçimde fırtınalarla Alabora oldum
    Yüreğinin SEN/i Seviyorumlarında Faili meçhul AŞK ile…
  2. Yakamozlar Yanıyor gümüşten​ Çırpınarak dalgalar üstünde Ay Gri bulutlarla mücadelede ederken… GECE uzak Ben Avare Yüreğim SEN Yarın Umut…
  3. Bağdaş kurdum Yorgun gemilerin ıssızlığına Gölgelerin Dokunuşlarını seyrediyorum GECE/me Şehir uzak Ben Bir başıma Yüreğim SEN Yarın Meçhul…
  4. Nefs'im Yangın çıkardı Aklımda Alevlerinde dans ediyorum Çırılçıplak... Seyreyle GECE Urbam Yalan renginde...
  5. Şuracıkda Şah damarımında ötesinde Yanında SEVGİLİ Gülümsüyor Geç kalmamı istemez gibi AŞK... Kalk ömrüm Soluğum tükenmeden yetiş Şefkate...

Sanat Edebiyat - şiir oku,aşk şiirleri,çocuk şiirleri,sesli şiir, Şiir Edebiyatı ve Sanat -- Edebi Yazılar - şairler - yazarlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder