Translate

8 Ekim 2011 Cumartesi

Canım çok acıyor anne...

" title="ownerrr" width="800" height="262" class="alignleft size-full wp-image-23952


Canım acıyor anne,
Böyle anlatmamıştın bana hayatı çocukken,
Ya da, ya da ben bu kadar acımasız olduğunu anlamak istemedim.
Canım acıyor anne,
Keşke bana masallar anlatmasaydın
kaderim oluşmuş zordan,
ayrı düşer miyim burdan?
habersiz adamım yardan
canım çok acıyor anne...

bıraktılar ellerimi,

kuruttular dillerimi,
anlatamam hallerimi,
canım çok acıyor anne...

doğduğum köy benden uzak,
dönemem yollarda tuzak,
sacım dökük halime bak,
canım çok acıyor anne...

inek ve koyun beklesem,
yokuş çıkarken teklesem,
sırtıma zare yüklesem,
canım çok acıyor anne...

nerde atım nerde baltam,
nerde harmandaki voltam,
derede kaybolan oltam,
canım çok acıyor anne...

sevdiğim kız çekip gitmiş,
zannettim ki dünya bitmiş,
her zorluk bir bana setmiş,
canım çok acıyor anne!...

kapıldım bir türlü sele,
teptiğim okullar bile,
der akdevrim güle güle,
canım çok acıyor anne!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder