Translate

8 Ekim 2011 Cumartesi

Hiç Bir Şeye Benzemez

ne yağmurdur tipidir,
nefes almak gibidir,
burada olmak kadın...
ateşi öptüğümün,
kendimi teptiğimin
resminimi çizeyim,

bilinmeyen denklemi,
hiç bekleme çözeyim...
sözçüklerin içinde,
bıraksınlar gezeyim!...

kaç tane bahar geçti,
yaz görmedim ardından?
bir ak güverçin gördüm,
yaralı kanadından...
belli yerim mekanım,
karanlık bir gecede,
hayalimi yakanım...
duvarlar tutar beni,
bir yürek atar beni...
beklediğim limanda,
ne fırtınalar gördüm,
her aynaya bakışta,
kendimi ağlar gördüm...
bana yer yok burada,
ezildim hep arada...

benim şiirlerimde,
yılan dişli diken var...
hainin yüreğinden,
bir sevgiyi söken var...
umuda güleceğim,
ben her zaman böyleyim...
elbette geleceğim...
prüler yakılsada,
ateşe çıkılsada...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder