Translate

13 Ağustos 2016 Cumartesi

Bizimkisi bir aşk hikayesi değildi

  1. Ey hayat Geri ver bana Çocukluktan kalma gülüşlerimi Geri ver bana MAVİ dolu düşlerimi
  2. Seviyorum SENİ Çocukken kurduğum düşlerim gibi Çayın yanına yaktığım sigara gibi Seviyorum işte şiiri baharı ve seni
  3. Gelmeyecek Artık o beklenen gemi Kavuşmak başka bir zamana, MAVİ ile gelen bir Bahar sabahına kaldı
  4. Kaşına, Gözüne Saçının her bir teline Bir içten güzel gülüşüne Satır satır şiirler yazdığım Gel bu gece kaybolalım..
  5. Farzet beni hiç tanımadın Farzet yazdığım şiirler yalandı Farzet ben bahara aldandım Farzet belki bende bir yalandım
  6. Bu gece bir şarkının Nakaratına takıldı dilim Dilimde ise hece hece ismin Biliyor musun, yine en güzel düştesin
  7. Çok şey İstemiyorum senden Bir kere Mavi Mavi gülsen Papatya kokun sarar düşlerimi Ahh Nasıl özledim bir bilsen seni
  8. Meğer sen Benden gideli çok olmuşsun Sana satır satır yazdığım şiirler Acı acı yüreğime battığında anladım gidişini
  9. Sevdanın Rengi nedir bilmem ama Sensiz geçen geceler hep karanlık
  10. Önümüz Eylül dikkat et sevdiğim Sen çok hassas ve narin'sindir Üşürsen eğer çekinme söyle Seni bir kat daha SEVEYİM
  11. Bilmiyorduki İyi Geceler dediğinde Bana karanlık bir gece bırakıp Kendisi İyi tarafını alıp gittiğini.....
  12. Bir sızı var Şimdi yüreğimde Sarılsan sanki geçecek gibi
  13. Sen şiir'im dedin'de Ben şairin'mi olmadım Sen baharda açan bir çiçek oldun da Ben kelebek olup sana mı konmadım
  14. Gün biter gece olur Herşeyler sessizliğe boğulur Herkesler gider sessizce de Bir sen kalırsın yüreğimde gizlice
  15. Garson 2 Çay getir masaya Biri gidip'de dönmeyenlere Biride, dönmeyeceğini bile bile Benim gibi halen bekleyenlere
  16. Marifet Ellerini tutup gözlerine bakıp Seni Seviyorum demek mi Yoksa marifet tutmadığın eli Sol yanında hissetmek mi
  17. Bizimkisi bir aşk hikayesi değildi Aşk da degildi, sadece bir hikayedi Oda bir rüzgar misali geldi ve gecti

Sanat Edebiyat - şiir oku,aşk şiirleri,çocuk şiirleri,sesli şiir, Şiir Edebiyatı ve Sanat -- Edebi Yazılar - şairler - yazarlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder