Translate

17 Ağustos 2016 Çarşamba

Hüzün Kokan Sevdam

Hüzün

 
Bazen susacaksın , konuşmayacaksın etrafına bakacaksın ve kendinle konuşacaksın. Soracaksın Neden diyeceksin, Neden Şimdi Yoksun Yanımda Diyeceksin. Sonra sus konuşma diyeceksin o şimdi yok ve bir daha hiç olmayacak diyeceksin.
İşte o zaman keşke diyeceksin o hiç gitmeseydi ve hep benimle olsaydı diyeceksin….
Anlayacaksın ki yokluğumun aslında senin yokluğun olduğunu…
Ve beni dileyeceksin dualarında.
Bir kez daha gelsin yanıma, bir kez daha dokunsun teni tenime ve gözleri gözlerimde bir güneş batımından doğuşuna onunla olayım diyeceksin.
Ve Çooook ama çok özleyeceksin beni…
Tıpkı Benim seni özlediğim gibi.
Çok konuştum yine biliyorum, belki saçmaladım, belki gerçekleri söyledim ama biliyormusun ben sana hiç yalan söylemedim ve ben seni hiç unutmadım.
Görüşmek üzere yüreğimin hüzün kokan sevdası..

Sanat Edebiyat - şiir oku,aşk şiirleri,çocuk şiirleri,sesli şiir, Şiir Edebiyatı ve Sanat -- Edebi Yazılar - şairler - yazarlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder