Translate

13 Ağustos 2016 Cumartesi

Sevgi dolu, sıcacık, içten CAN gibi

  1. Her bir çay yudumunda Çekiyorsam dem dem hasretini Bu yüzdendir sana olan sevgim Sevgi dolu, sıcacık, içten CAN gibi
  2. Gel ey sevgili Gece ile sabahın buluştuğu vakit Kimseler görmeden sessizce gel Bir rüzgar ol, es bu şehre öyle gel
  3. Cahildim Bir gülüşüne aldandım Gözlerinin rengine kandım Sende beni seviyorsun sandım Meğer ben baharına aldanmışım
  4. Papatyalara Eziyet etmek yerine Bir kerede bana sorsaydın keşke Seviyor musun, Sevmiyor musun diye...
  5. Geldim işte sevdiğim Bu bahar erguvanları beklemedim Hasretin zindan oldu gecelerime Aç gönül kapını işte ben geldim
  6. Gözlerim Doğuyor'mu gecelerine Ansızın düşüyor muyum yüreğine Yoksa unuttun'mu beni Dün gece düşlerine gelmedim diye
  7. Dışarıda yine yağmur var Elimde sevdiğin papatyalar Aç gönül kapını sevdiğim Bir demet şiir'le sana geldim
  8. Sana duam; "Firdevs Cennetine" düşesin Buz gibi akan ırmaklarında Ebedi saadet içinde kalasın Ve beni unutma sakın..
  9. Söylesene; Kimler üzdü seni böyle Saç uçlarına kadar kırılmışsın Kime CAN/ım dedin de Kendin CAN/sız kalmışsın
  10. Arkadaşlar İnstagram hesabımada desteklerinizi beklerim Takip edenleri anında GT yapıyorum
  11. Cuması aşk olanın Aşkı baki olsun inşallah Hayırlı cumalar arkadaşlar Selam ve Dua ile. Sevgiyle kalın😊🌼🙋

Sanat Edebiyat - şiir oku,aşk şiirleri,çocuk şiirleri,sesli şiir, Şiir Edebiyatı ve Sanat -- Edebi Yazılar - şairler - yazarlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder