Translate

17 Ağustos 2016 Çarşamba

Sensiz ..

yağmur

Bugün seni ilk gördüğüm, ilk kez elini tuttuğum şehrin sokaklarında yürüdüm ve hani sana sarılıp sevdiğimi söylediğim o parktaki bankın üzerinde hayallere daldım, tıpkı her gece gelişini düşlediğim gibi. Sonra hüzünlü bir bakış attım çünkü
sensizdim bu şehir yabancıydı artık bana. Çünkü artık sen benim değildin ve olmayacaktın.
Birlikte ıslanacaktık bu bahar yağmurlarda ve ismini haykıracaktım dağ başlarına. Ama yine olmadı ve gittin sevgilim. Bir daha gelmeyeceğini bilsem de hala içimde ya gelirse umudu ile uzaklara baktım yokluğunda ve her güneşin batışında bugün yine sensizim sevdiğim diye haykırdım dağ başlarına.
Evet bugün sensizdim ve bugünün yarını da sensizliğin esaretinde sürecekti ama olsun diyordum kendime o gelmese de o beni sevmese de ben onu hep seveceğim diyordum kendi kendime. Malum artık alışmak lazımdı sensizliğe.

Sanat Edebiyat - şiir oku,aşk şiirleri,çocuk şiirleri,sesli şiir, Şiir Edebiyatı ve Sanat -- Edebi Yazılar - şairler - yazarlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder