Translate

17 Ağustos 2016 Çarşamba

Hasretimle ve hüznümle ..

Yorgunum, artık başım önümde yürüyorum.
Bakmıyorum sağıma soluma.
Yolun sonundan çıkıp gelirsin diye düşünmüyorum, hiç bir gece yarısı gözlerim dolmuyor sen yoksun diye ve bir güneş doğuşu daha ağlamıyorum sensizliğe.
Artık kabullendim bilesin ve bu yüzdendir ki diyorum ki sen yoksun ağlamıyorum ama ben zaten
yokluğunda yaşamıyorum ki.
Eski resimlere bakıyorum ve ikiye ayırıyorum hayatımı senden öncesi ve senden öncesi diye.
Yüzümdeki yitik gülümseyiş anlatıyor aslında herşeyi.
Sevmeyi, ayrı kalmayı, hüznü görebiliyorum.
Ama dilimden dökülmüyor artık keşkeler, çünkü bir yolun başında değilim artık ve yeniden başlamak istemiyorum yaşamaya.
Mutluyum kendi dünyamda acılarımla, hasretimle ve hüznümle.
Sende mutlu olursun umarım bensiz günlerinde.

Sanat Edebiyat - şiir oku,aşk şiirleri,çocuk şiirleri,sesli şiir, Şiir Edebiyatı ve Sanat -- Edebi Yazılar - şairler - yazarlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder